батькам першокласників

БАТЬКИ ДОБРЕ ЗНАЮТЬ СВОЮ ДИТИНУ, АЛЕ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ БУДЕ ДЛЯ ВАС КОРИСНОЮ! 
Якщо ваша дитина вже стала першокласником, допоможіть їй адаптуватися, враховуючи психологічні особливості віку.
1. У першокласника активно триває процес розвитку мислення, розвивається «внутрішній план дій» (мислення стає внутрішнім процесом). Батьки повинні допомагати становленню цього процесу. Кожна вправа, завдання слід аналізу­вати з точки зору планування діяльності:
— визначення мети діяльності: «Що ти хо­чеш робити?»;
— конкретних кроків виконання діяльності: «Що ти робитимеш далі?», «Як ти це робитимеш?»
При цьому першок­ласника необхідно навчи­ти розмірковувати вголос для відпрацювання по­слідовних етапів діяль­ності.
2. Істотна, увага при­діляється досягненню ди­тиною кінцевого резуль­тату роботи, оскільки в цьому віці формується «довільність психічних процесів» (увага, уява тощо), тобто психічні процеси стають регульо­ваними, «підпорядкова­ними» певній меті. Це — одне з найголовніших новоутворень психіки-дитини у молодшому шкільному віці.
3. У цьому віці діти хочуть бути просто таки­ми, якими вони є, їм потрібно, щоб їх любили «просто так», а не за «щось» (за те, що добре ви­конав домашнє завдання).
4. Головним засобом впливу на дитину може бути заохочення, а не покарання. При цьому усп­іхи дитини можна порівнювати з її досягнення­ми: «Ти сьогодні краще виконав завдання, ніж учо­ра, а завтра виконаєш його ще краще. Молодець!»
 5. Значну увагу треба приділяти створенню  умов для виявлення рухової активності дитини, оскільки в цьому віці вона дуже висока. У школі ця активність стримується, дитина докладає чимало зусиль, аби не рухатися один урок, не кажучи вже про чотири - п'ять. А вдома після уроків дітям треба дати можливість побігати, пострибати, скільки їм хочеться.


Немає коментарів:

Дописати коментар