середа, 25 листопада 2020 р.

Акція "16 днів проти насильства"


В нашій школі

 з 25 листопада до 10 грудня 2020 року буде проходити

щорічна акція «16 днів проти насильства».

 Метою акції є привернення уваги громадськості до актуальних для українського суспільства проблем насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків.

Кампанія охоплює наступні дати:

25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

1 грудня –  Всесвітній день порозуміння з ВІЛ-інфікованими;

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;

3 грудня – Міжнародний день людей з інвалідністю;

5 грудня – Міжнародний день волонтера;

6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних Монреалі;

10 грудня – Міжнародний день прав людини.

Запрошуємо всіх за посиланням:  



 

Шановні старшокласники!

 

Запрошуємо Вас пройти цікавий онлайн-квест, де:

*   Ви поринете у віртуальну реальність на 30 хвилин.

*   Перевірите свої знання з безпечного працевлаштування.

*   Отримаєте сертифікат про проходження онлайн-квесту.

Обов’язкова умова при проходженні квесту:

на початку квесту учасник має зазначити своє справжнє ім’я та прізвище, дату народження. Ці дані потрібні для того, щоб головний герой квесту відповідав віку учасника, а наприкінці (незважаючи на допущені помилки) учасник отримає сертифікат, у якому буде зазначено його прізвище.

 


неділя, 22 листопада 2020 р.

ВПРАВА "БЕЗЛЮДНИЙ ОСТРІВ"


Спрямована на створення впевненості у своїх силах і ситуації успіху у дитини. Крім того, дуже добре можна простежити характер взаємин дитини з соціумом, побачити як малеча сприймає світ! Вправу можна проводити як колективно так і індивідуально з психологом.

Для заняття потрібно аркуш формату А3. В центрі малюється круглий або овальний острів, а навколо нього діти малюють хвилі. Хвилі можуть бути величезні або маленькі, характер їх теж може бути різним: спокійні, штормові, з білими баранчиками.

Потім ведучий пропонує дітям створити на острові такі умови, при яких можна було б вижити. Дітям необхідно придумати і намалювати: житло, їжу та способи її добування, воду, захист від нападу і т.д. Також дітям необхідно намалювати географічну карту острова: гори, пляжі, джерела води (можливо, корисних копалин – діти дуже люблять малювати поклади золота і алмазів), вулкани, ліси і т.д.

Психолог може брати участь у процесі облаштування острова, ставлячи питання: «А якщо скінчиться їжа? А раптом піде дощ? А як ви будете будувати човен? »

Якщо на острові виявляться хижі тварини або агресивні аборигени, діти повинні продумати, як вони будуть захищати себе і свої припаси, чи будуть вони самі нападати або будуть готуватися і чекати нападу.

«Безлюдний острів» – це наочний приклад взаємин дітей у соціумі, під час заняття можливо простежити характер поведінки кожної дитини окремо (слухаючи її пропозиції) і колективу в цілому (бачачи кінцевий результат).

Психологія шкідливих звичок



Скільки разів на день ви стикаєтеся зі стресом? Вчені підрахували: п'ятдесят стресових ситуацій щодня, і це лише середньостатистичні дані.

Ми намагаємося адаптуватися до божевільного темпу життя. Але організм за своєю природою не пристосований до тривалого стресу. Звідси - розчарування, відчай, відчуття провини і тривога. Ми шукаємо розраду за допомогою алкоголю, переїдання.

Ми стаємо трудоголіками або шопоголіками. Ми відчуваємо пасивну агресію, стаємо надто впертими. І це далеко не повний перелік «подарунків» стресу.

Що ж робити, щоб вибратися з цієї пастки? Річард О'Коннор, відомий психотерапевт і кандидат наук, дає кілька корисних рекомендацій.

1. Ставтеся до себе із розумінням

Труднощі є у всіх - таке сучасне життя, тому не треба вважати себе винуватими. У наші дні перегоріти може кожен. І це нормально. У нас просто немає вродженої реакції на тривалий стрес, ось в чому вся справа.

2. Імпульсивність - не помічник

Напевно ви чули вислів «Благими намірами вимощена дорога в пекло». Як часто ми здійснюємо неприємні вчинки, намагаючись лише звільнитися від тяжких переживань! Але, на жаль, вони не вирішують проблем і не пом'якшують стрес.

Не звільняйтеся з роботи і не розривайте стосунки з коханими, поки не охолонете.
СТОП - не приймайте рішень, якщо ви сердитий, тривожний, самотній або пригнічений. Для початку подбайте про свій душевний стан.
Ні за що не піддавайтеся спокусі випити ліки, міцну каву або пропустити стаканчик-другий. Ефект від психоактивних речовин недовгий і не такий приємний, як здається.

3. Виконайте фізичні вправи

Настрій, почуття і емоції тісно пов'язані з нашим організмом. Якщо ви занадто стурбовані або розгнівані, якщо вас переслідують погані думки, постарайтеся заспокоїтися.

Релаксуючі вправи добре допомагають контролювати свій стан.
Техніки дихання, тренування і медитація сприяють відновленню рівноваги.
У суспільстві анонімних алкоголіків придумали афоризм: «Рух змінює думки». І дійсно, це допомагає відволіктися. Займіться фізичною працею: приберіть вдома, скопайте грядки, полийте квіти.
Прогулянка пішки або на велосипеді - прекрасний спосіб розслабитися.
Гаряча ванна знімає м'язове і психологічне напруження.

4. Заведіть домашню тварину

У справі боротьби зі стресом важливі профілактика і підтримка у важкі часи. Тварини відволікають від проблем, а головне, беззастережно люблять і приймають нас. Тварина в домі допомагає легше пережити депресію і навіть знижує артеріальний тиск, а прогулянки з собакою відкриють нові горизонти спілкування з людьми.

5. Розробіть план втечі

Якщо у вас занадто складна робота, ненормований робочий день, ви відчуваєте тиск начальства або втомилися від колег, задумайтеся про шляхи відходу.

Не витрачайте гроші, не купуйте нову машину, не робіть ризикових вкладень, які можуть прив'язати вас до ненависної роботи.
Подумайте про нове місце, яке підійде вам більше, і починайте шукати варіанти. Не сидіть склавши руки.
Як мінімум - спробуйте змінити ситуацію: поговоріть з начальником про зменшення обов'язків або, врешті-решт, про перехід на неповну ставку.

6. Відійдіть в сторону

Ньютон гуляв у яблуневому саду, Архімед приймав ванну, Нільс Бор солодко спав ... Можна до безкінечності наводити приклади на захист однієї тези: осяяння приходять, коли ми довго б'ємося над проблемою, а потім робимо перерву. Просто зробіть крок назад і погляньте на всю картину в цілому. Тоді рішення прийде з глибин несвідомого.

І пам'ятайте: кожного разу, справляючись зі стресом, ми полегшуємо собі життя. Мозок формує нові нейронні зв'язки, які закріплюють позитивні звички і полегшують контроль над емоціями в майбутньому.

субота, 21 листопада 2020 р.

Тиждень толерантності 2020

  Цього тижня в нашій школі проходила акція "Тиждень толерантності" .

 

 Маленьким першачкам, може бути, незнайоме це слово. І, на перший погляд, звучить воно абсолютно незрозуміло. Але кожна дитина знає, що добро- основа дружніх стосунків.

Дякую, юним школярам і їх творчим вчителям, за ці гарні роботи. Ось таким бачать добро учні 1х класів нашої школи.












Одним із найпростіших методів прояву толерантності є вміння зробити приємне іншим.
💞
Учні 2-4 класів взяли активну участь у колективній вправі «П’ять добрих слів».
Щодня кількість
🖐️✋
збільшувалася. Дукую за добрі слова, дітки
🤗
Ось мої 5 добрих слів про вас:
💫
активні,
💫
ініціативні,
💫
творчі,
💫
розумні,
💫
добрі
💯
Вчителям 5 добрих слів від мене:
✔️
толерантні,
✔️
вміють підтримати,
✔️
ініціативні,
✔️
гарні організатори,
✔️
компетентні!
💖💖💖💖💖













Протягом "Тижня Толерантності" учні нашої школи долучитися до голосування та обрали “Міс – толерантність педагогічного колективу”. Участь у голосуванні брали учні 5-11 класів.

Хто ж отримав цей титул ?
Вітаємо Юлію Олексіївну!!! Міцного здоров'я, вдячних учнів і успіхів у всьому. Нехай робота дарує Вам тільки позитивні емоції та гарний настрій.





неділя, 15 листопада 2020 р.

 



У рамках відзначення  Міжнародного дня Толерантності та з метою формування в учнів загальнолюдських моральних цінностей, задля пропаганди принципів терпимості та розвитку толерантних настанов усіх учасників освітнього процесу, з 16 листопада по 20 листопада 2020 року  в Шосткинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8  пройде «Тиждень Толерантності».

неділя, 8 листопада 2020 р.

 

О котрій годині дитина

повинна лягати спати:

 Багато батьків губляться, коли намагаються вирішити, в який час слід укладати дітей спати. Укладеш занадто рано — вони бісяться, перезбуджуються і не сплять. Занадто пізно — не висипаються та стають дратівливими. Як же зробити так, щоб проводити достатньо часу з дітьми після роботи, але при цьому забезпечувати їм здоровий сон? Це питання хвилює багатьох. Що кажуть фахівці. Десятирічна дитина, що встає в 6:15, цілком може не лягати до 20:15. Це відповідає рекомендаціям Американської академії педіатрії, згідно з якою дітям 3-5 років потрібно 10-13 годин сну, а 6-12-річним досить 9-12 годин.

Чому це важливо. Рекомендації Американської академії педіатрії.

6-12 років — 9-12 годин за ніч.

Підліткам — 8-10 годин за ніч.

Зрозуміло, не всі діти відповідають цим стандартам», але більшості батьків варто дотримуватися цих рекомендацій.

Як вкласти дитину спати раніше?

По-перше, вчені радять обмежити використання гаджетів перед сном. Блакитне світло, випромінюване екранами, може уповільнити вироблення гормону сну мелатоніну, що зламає природний добовий ритм організму.

За дві години до сну варто припинити використання смартфона, планшета, комп’ютера та телевізора.

По-друге, бажано виробити якийсь ритуал та дотримуватися його перед сном. Наприклад, можна набирати дитині ванну або читати книжку кожен вечір. Головне, щоб у неї виробилася чітка звичка.

Чим раніше ви почнете, тим краще!

четвер, 5 листопада 2020 р.

Проєктивна методика "Кактус"

ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “КАКТУС”

Автор методики – Панфілова М. А. Мета: дослідження емоційно-особистісної сфери дитини, виявлення наявності агресії, її направленості і інтенсивності. Методика призначена для роботи з дітьми старше 3 років.

Процедура. При проведенні діагностики видається аркуш паперу форматом А4, простий олівець, кольорові олівці. Після того, як дитина намалювала малюнок, їй задають питання, відповіді які допоможуть уточнити інтерпретацію.

Інструкція: «На аркуші паперу намалюй кактус – таким, яким ти його собі уявляєш».

Запитання:
1. Цей кактус домашній або дикий?
2. Цей кактус сильно колеться? Його можна помацати?
3. Кактусу подобатися, коли за ним доглядають, поливають, удобрюють?
4. Кактус росте один або з якою-небуть рослиною по сусідству? Якщо зростає з сусідом, то, яка це рослина?
5. Коли кактус підросте, то, як він зміниться (голки, обсяг, відростки)?

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ
Агресивність – наявність голок, особливо їх велика кількість. Сильно стирчать, довгі, близько розташовані один до одного голки відображають високий ступінь агресивності.

Імпульсивність – уривчасті лінії, сильний натиск.

Егоцентризм, прагнення до лідерства – великий малюнок, розташований в центрі листа.

Невпевненість у собі, залежність – маленький малюнок, розташований внизу аркуша.

Демонстративність, відкритість – наявність виступаючих відростків в кактусі, химерність форм.

Скритність, обережність – розташування зигзагів по контуру або всередині кактуса. Наявність западин і вгинань свідчить про скритність, такий малюк говорить куди менше, ніж знає.

Оптимізм – зображення «радісних» кактусів, використання яскравих кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.

Тривога – переважання внутрішнього штрихування, переривчасті лінії, використання темних кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.

Жіночність – наявність м’яких ліній і форм, прикрас, квітів.
Якщо кактус має опуклості – значить, дитина відкрита і простодушна.

Екстравертованість – наявність на малюнку інших кактусів або квітів.

Прагнення до домашнього захисту, почуття сімейної спільності – наявність квіткового горщика на малюнку, зображення домашнього кактуса.

Відсутність прагнення до домашнього захисту, почуття самотності – зображення дикоростучого, пустельного кактусу.

Чим яскравіший кактус – тим більш життєрадісним є досліджуваний. Якщо ж він похмурий і в малюнку переважають темні тони – значить, необхідно якщо не бити на сполох, то хоча б дізнатися причину.

Розміщення на аркуші. Малюнок у центрі означає нормальний рівень самооцінки, відсутність незадоволеності своїм становищем і якихось особливих домагань. Чим сильніше малюнок зрушується вгору, тим вища самооцінка, і відповідно, чим нижче малюнок – тим менше впевненості в собі. Зрушення вліво означає – присутність в характері рис інтроверта, вправо – схильність до екстраверсії. Розмір кактуса також має значення, чим крупніший малюнок, тим більш вираженим є прагнення до лідерства, наполягання на своїй думці як єдиній вірній.

Характеристика ліній і сили натиску на олівець. Тут слід зазначити, що чим сильніший натиск на олівець, уривчастість ліній, використання внутрішнього штрихування, тим більше автор малюнку схильний до імпульсивності, тривожності, пригніченості настрою. Більш тонкі лінії, певна «легкість» натиску, вільність ліній в малюнку, присутність елементів, що додають кактусу привабливість, позитив, що викликають симпатію говорять про більш поступливий, м’який характер особистості, почуття гумору, позитивний настрій, відкритість. Наявність зигзагів, різких виступів розглядається як замкнутість, обережність. Необхідно звернути увагу безпосередньо на форму кактуса. Хитромудра, химерна і вітіювата форма говорить про демонстративність.

Домашній або дикоростучий? Подивіться як росте кактус. Якщо він намальований у квітковому горщику, то це інтерпретується як бажання домашнього затишку, прагнення до створення сім’ї, орієнтування на будинок, сімейне вогнище. Відповідно дикий, неокультурений, намальований в пустелі кактус уособлює собою самотність усвідомлено вибрану або вимушену. Якщо кактус «росте» на малюнку «з нізвідки», тобто відсутня навіть найменша основа – значить і в реальності немає опори у вигляді домашнього затишку, людина, можливо, не планує створення сім’ї або має будь-які труднощі, проблеми з близькими людьми і підсвідомо відчуває неприйняття, відторгнення, брак домашньої захищеності.

Наявність голок (один з найважливіших елементів). В реальності кактуси в залежності від видів можуть мати довгі, гострі і рідкісні голки; більш короткі і часті; дуже короткі, які практично не колються. На цьому і будується трактування малюнку. Чим довше, більше за кількістю і гостріші голки, тим вороже, агресивніше в спілкуванні характер автора «кактусу». Але в той же час голки можуть розглядатися як певного роду захист від навколишнього середовища, необхідний для збереження цілісності особистості. Все залежить від того наскільки голкам приділена увага, чи зроблений акцент на них за допомогою штрихування, сильного натиску або інших елементів.

Наявність «діток» на кактусі. Є думка, що «дітки» на кактусі позначають насправді дітей, або вже наявних, або планованих в майбутньому. Найчастіше «дітки» зустрічаються на «одомашнених» кактусах, що вже означає прагнення до створення сім’ї.

Присутність додаткових елементів. Це можуть бути написи, підписи під малюнками, пояснення, а також інші тварини, рослини і т.д. Ці додаткові елементи мають важливе значення для характеристики малюнка в цілому, вони дають можливість тлумачити його більш повно і точно.

Звичайно, дані ознаки не можна вважати єдино вірними: на уявлення дитини про кактус можуть вплинути побачені ним раніше малюнки в книжках і телевізійні передачі. У будь-якому випадку, не бійтеся задавати навідні запитання, чому кактус вийшов саме таким, а не яким-небудь іншим. Але, найважливіше – це пам’ятати: якщо з’явилися сумніви і тривоги з приводу психічного стану дитини і на це є якісь підстави, то саме час відвідати кабінет дитячого психолога.

вівторок, 3 листопада 2020 р.

Дізнайся, що коїться у вашій душі і як це використовувати собі на благо Просто скажіть що ви першим побачили на картинці?


 Дізнайся, що коїться у вашій душі і як це використовувати собі на благо



Просто скажіть що ви першим побачили на картинці?

☁️☁️Хмари

Якщо ви першими побачили хмари, це говорить про вас, як про натуру романтичну, чуттєву, яка вигадує собі щось, що не має з дійсністю нічого спільного. Якщо занадто високо літати в хмарах, буде боляче падати. Адже реальність існує, і вам від неї не сховатися. Не треба втікати від дійсності та знаходити виправдання негарним вчинкам.

⛵⛵Кораблі

Якщо ви першими побачили кораблі — це сигнал про вашу втому. Побут, робота, будинок, щоденні турботи поглинули вас з головою. Ви давно не відпочивали та вже забули, як це робиться, тому що вам весь час кудись треба не спізнитися. Навіть 3-5 днів відпочинку якісно змінять ваше життя. І навчіться казати «ні» іншим людям.

🌉Міст

Якщо ви побачили міст, це свідчить про те, що життя поставило вас перед вибором. У цей момент ви не можете вирішити, вам направо або наліво. Вас гризе почуття сумніву, який шлях стане найбільш правильним. Ви боїтеся зробити помилку. Можливо, варто пустити справу на вільне плавання. Нехай вибір почекає 1-2 дні. Навіть якщо ви зробите згодом помилку — це теж досвід. А будь-який досвід безцінний, якщо мова не йде про пряму загрозу життю.

Море або щось інше...

Якщо ви побачили щось інше, це свідчить про те, що ви — незвичайна людина з унікальним мисленням. Ви — точно не як всі. Любите виділятися з натовпу, притягуєте до себе людей, при цьому завжди залишаєтеся незалежною. Ви не сидите рівно на одному місці та ніколи не йдете на поводу. Робите в житті тільки те, що вигідно і цікаво вам. Іноді вас «несе», подумайте про оточуючих і близьких, які знаходяться у фокусі вашої величі.