БАТЬКИ
ДОБРЕ ЗНАЮТЬ СВОЮ ДИТИНУ, АЛЕ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ БУДЕ ДЛЯ ВАС КОРИСНОЮ!
Якщо ваша дитина вже стала першокласником, допоможіть їй
адаптуватися, враховуючи психологічні особливості віку.
1. У першокласника активно триває процес розвитку
мислення, розвивається «внутрішній план дій» (мислення стає внутрішнім процесом). Батьки повинні
допомагати становленню цього процесу. Кожна вправа, завдання слід аналізувати з
точки зору планування діяльності:
— визначення мети діяльності: «Що ти хочеш робити?»;
— конкретних кроків виконання діяльності: «Що ти робитимеш
далі?», «Як ти це робитимеш?»
При цьому першокласника необхідно навчити розмірковувати
вголос для відпрацювання послідовних етапів діяльності.
2. Істотна, увага приділяється досягненню дитиною кінцевого результату роботи, оскільки в цьому віці формується «довільність психічних процесів» (увага, уява тощо), тобто психічні процеси стають регульованими, «підпорядкованими» певній меті. Це — одне з найголовніших новоутворень
психіки-дитини у молодшому шкільному віці.
3. У цьому віці діти хочуть бути просто такими, якими вони є, їм
потрібно, щоб їх любили «просто так», а не за «щось» (за те, що добре виконав домашнє
завдання).
4. Головним засобом впливу на дитину може бути заохочення, а не
покарання. При цьому успіхи дитини можна порівнювати з її досягненнями: «Ти сьогодні краще
виконав завдання, ніж учора, а завтра виконаєш його ще краще. Молодець!»
5. Значну увагу треба
приділяти створенню умов для виявлення
рухової активності дитини, оскільки в цьому віці вона дуже висока. У школі ця активність
стримується, дитина докладає чимало зусиль, аби не рухатися один урок, не кажучи вже про чотири - п'ять. А вдома після уроків дітям треба дати можливість побігати, пострибати, скільки їм хочеться.
Немає коментарів:
Дописати коментар