Проєкт "Завжди поруч" для педагогів

Батьківськам

Педагогам

цікавинки психології

Сторінки

батькам першокласників

БАТЬКИ ДОБРЕ ЗНАЮТЬ СВОЮ ДИТИНУ, АЛЕ НАСТУПНА ІНФОРМАЦІЯ БУДЕ ДЛЯ ВАС КОРИСНОЮ! 
Якщо ваша дитина вже стала першокласником, допоможіть їй адаптуватися, враховуючи психологічні особливості віку.
1. У першокласника активно триває процес розвитку мислення, розвивається «внутрішній план дій» (мислення стає внутрішнім процесом). Батьки повинні допомагати становленню цього процесу. Кожна вправа, завдання слід аналізу­вати з точки зору планування діяльності:
— визначення мети діяльності: «Що ти хо­чеш робити?»;
— конкретних кроків виконання діяльності: «Що ти робитимеш далі?», «Як ти це робитимеш?»
При цьому першок­ласника необхідно навчи­ти розмірковувати вголос для відпрацювання по­слідовних етапів діяль­ності.
2. Істотна, увага при­діляється досягненню ди­тиною кінцевого резуль­тату роботи, оскільки в цьому віці формується «довільність психічних процесів» (увага, уява тощо), тобто психічні процеси стають регульо­ваними, «підпорядкова­ними» певній меті. Це — одне з найголовніших новоутворень психіки-дитини у молодшому шкільному віці.
3. У цьому віці діти хочуть бути просто таки­ми, якими вони є, їм потрібно, щоб їх любили «просто так», а не за «щось» (за те, що добре ви­конав домашнє завдання).
4. Головним засобом впливу на дитину може бути заохочення, а не покарання. При цьому усп­іхи дитини можна порівнювати з її досягнення­ми: «Ти сьогодні краще виконав завдання, ніж учо­ра, а завтра виконаєш його ще краще. Молодець!»
 5. Значну увагу треба приділяти створенню  умов для виявлення рухової активності дитини, оскільки в цьому віці вона дуже висока. У школі ця активність стримується, дитина докладає чимало зусиль, аби не рухатися один урок, не кажучи вже про чотири - п'ять. А вдома після уроків дітям треба дати можливість побігати, пострибати, скільки їм хочеться.


Немає коментарів:

Дописати коментар