Техніка "Мішечок моїх ресурсів"🎁
🎯Мета: пошук та відновлення ресурсного стану, зняття психоемоційної напруги та зниження рівня тривоги.
🙋♂️Вікові обмеження: 6+ років. Найбільш ефективне застосування у підлітковому віці.
🪄Обладнання: тканина, ножиці, нитки, клей, папір, картон, фарби, олівці тощо.
🎲Форма роботи: індивідуальна.
❗Рекомендації: техніку варто застосовувати після стабілізації клієнта та задоволення базових потреб людини (вода, їжа, фізичне здоров’я тощо).
📢Інструкція: Створімо твій власний мішечок ресурсних речей, який ти зможеш брати з собою у подорож (бомбосховище) та за необхідності (навіть, у разі небезпеки) використати їх як захист або заспокоєння.
⚠️Інструкція може адаптуватися залежно від стану та потреб дитини (клієнта).
🎢Хід вправи: Дитині (клієнту) пропонується створити власний ресурсний мішечок з представлених чи підручних матеріалів та покласти в середину мішечка ті речі, які для нього є ресурсними. Ресурсний мішечок є аналогією до тривожної валізи, в яку ми поміщаємо документи, гроші, одяг, їжу.
🎁З тканини (можливо з паперу (картону), проте зважайте, що папір легше піддається зовнішнім впливам, швидше руйнується) запропонуйте дитині (клієнту) створити найбільш зручний мішечок ("каркас"), який можна брати із собою. Запропонуйте прикрасити мішечок: бісером, малюнками, нитками і тд. Після створення "каркасу" запропонуйте дитині (клієнту) наповнити мішечок ресурсними предметами, які є наразі (тут і тепер).
❓Запитання для рефлексивного аналізу:
◾Які емоції та почуття супроводжували процес створення та наповнення "мішечку"?
◾Чи складно було створювати "мішечок"? Якщо так, то – Як гадаєш чому?
◾Якими ресурсними речами наповнений "мішечок"?
◾Яке ресурсне призначення (функціонал) цих речей (що і яким чином надає ресурс)?
◾Яких ресурсних речей не вистачає?
◾Яким чином можна їх віднайти, створити?
◾Чи здатний самостійно їх відшукати, створити? Якщо ні – Хто може допомогти це зробити?
◾Коли варто звертатися до вмісту "мішечка"?
◾Яким чином можна підтримувати баланс предметів в "мішечку"?
🥰Пам’ятайте про ресурси, які ми маємо у "мішечках" нашої свідомості.
Немає коментарів:
Дописати коментар