Підготовка учнів до олімпіад складний і багатогранний процес. Наш досвід переконує нас, що підготовка– це фундамент успіху.
Сьогодні з учнями розпочали "психологічну підготовку". Цікаві ігри, вправи сприяють розвитку обдарованих учнів, підвищенню інтересу та готовності до змагань. Щоб підвищити готовність до олімпіад потрібно зрозуміти труднощі, які можуть виникати у цьому процесі.
Розпочніть свою роботу (змагання) з новою настановою. Не кажіть собі: «Я
мушу виграти!» Скажіть собі: «Моя мета більша. Я граю, щоб визначити і
розвинути свої можливості. Я зроблю все, що зможу, аби виграти! Я докладу усіх
зусиль, щоб виграти!»
- Порівняйте ці два вислови «Я хочу
виграти» «Я докладу зусиль щоб виграти» (відповіді дітей).
- Людина, яка каже: «Я хочу
виграти!», забагато хоче. Вона прагне не тільки подолати хвилювання і
продемонструвати усі свої знання, а й перемогти те, на що не має впливу
(обставини: замінити вчителя, який дратує; пересісти із скриплячого стільчика
на інший, бо зайвого немає тощо).
У другому висловлюванні людина
націлює себе на не лише на кінцевий результат, а й на процес його досягнення,
на власний розвиток і отримання задоволення від нього. Людина бере на себе
керування власними емоціями, думками, зосередженістю тощо. Вона розуміє, що на
перемогу впливають і обставини, але
вирішальне значення відводить власним знанням, умінням і навичкам.
Немає коментарів:
Дописати коментар