вівторок, 28 березня 2023 р.

Ресурсна вправа "Я є. Я маю. Я можу. Я буду"Шукаймо ресурс усередині себе!

Ресурсна вправа "Я є. Я маю. Я можу. Я буду"
Шукаймо ресурс усередині себе! 

Для виконання вправи знадобиться 5-10 хвилин 

📝 "Я є"
Напишіть те, чим ви пишаєтеся в собі і що доброго пов'язане з вами.
(Я витривала(ий). Я активна(ий). Я адаптивна(ий). Я любляча(ий тощо)

📝 "Я маю"
Перерахуйте людей, місця та різні ресурси, на які ви можете покластися.
(Робота, заощадження, ідеї реалізації, батьки, друзі, колеги тощо).

📝 "Я можу"
Напишіть навички, вміння, види діяльності, якими ви володієте.
(Брати відповідальність, керувати проектами, вчитися, спілкуватися іноземною мовою, підтримувати людей, знайомитися з людьми тощо).

📝 "Я буду"
Вкажіть, що ви робитимете, щоб підтримати себе у важкі часи.
(Піду на прогулянку, ляжу спати вчасно, подзвоню подрузі, звернуся до психолога, займуся спортом, творчістю тощо).
В останньому пункті можна також записати такі кроки, які необхідні для покращення ситуації та вирішення проблем.

Мета цієї вправи – нагадати собі про ресурси, як зовнішні, так і внутрішні, щоб підтримати себе в складні та перехідні часи.
Джерело: Психологічний центр Наталії Сабліної

Читати: "Внутрішні опори: з чого вони складаються та як їх віднайти у собі" - https://www.facebook.com/photo/?fbid=437991338399011&set=g.590183645449793

#психологія #підтримка #інкурсія #практичнівправи #психологічнавправа #ресурс #рекомендаціїпсихолога #самодопомога

Немає коментарів:

Дописати коментар