неділя, 24 квітня 2022 р.

НЕ ПОЧИНАЙ З ТРЕТЬОЇ ФРАЗИ

НЕ ПОЧИНАЙ З ТРЕТЬОЇ ФРАЗИ 

Раз по раз я кажу своїй дочці: "Не починай з третьої фрази!"
Бо сідає за стіл і негайно з відчаєм і образою в голосі:
 - Чому мені не дали хліба ???

 - Це третя фраза, люба.  Першою повинна бути: "Дайте мені, будь ласка, хліба" 
(80% проблем вона вирішує на місці).

Друга: "Пробачте, я говорила, що мені потрібен хліб.  Можливо, ви не розчули?"  
(Ймовірність отримання хліба зростає до 95%).

І ось тільки якщо вже після цього його не дали, можна вигукувати ту саму, третю фразу: "Чому мені не дали хліба?"  
Але швидше за все вона не знадобиться.

Коли тебе починає розбирати страшенне обурення, невдоволення і образа щодо чиєїсь поведінки, запитай себе насамперед: говорила ти цій людині, що ти чогось хочеш, а цього чогось немає?  

Чи є у неї взагалі будь-які підозри з приводу того, чим саме ти незадоволена?  

Як це не прикро звучить, люди роблять багато речей не тому, що вони активно бажають нам поганого, а тому, що вони зайняті собою і не збираються перейматися нами, нашими тонкими струнами і дуже нервовими закінченнями.  Але вони здатні багато чого зробити для нас, якщо ми (використовуючи даний нам дар говорити прямо) дамо їм про це знати!

Автор - Аліка Калайда
Переклад - Психологічна студія Сенс
Сайт - www.sens.lviv.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар