понеділок, 31 січня 2022 р.

КОЖЕН БАЧИТЬ ТЕ, ЩО ХОЧЕ ПОБАЧИТИ

КОЖЕН БАЧИТЬ ТЕ, ЩО ХОЧЕ ПОБАЧИТИ 

Одного разу старий сидів біля міських воріт. До нього підійшов юнак і запитав: - Я жодного разу не був тут. Скажи, старий, які люди живуть в цьому місті? Старий відповів йому питанням. 

- А які люди були в тому місті, з якого ти пішов? 
- Це були егоїстичні і злі люди. Втім, саме тому я з радістю поїхав звідти. 
- Тут ти зустрінеш точно таких самих, - відповів йому старий. 

Трохи згодом, інша людина наблизилась до цього місця і поставила те ж питання: 
- Я щойно приїхав. Скажи, батьку, які люди живуть в цьому місті? 
Старий відповів тим же: 
- А скажи, синку, як поводилися люди в тому місті, звідки ти приїхав? 
- О, це були добрі, гостинні і благородні душі! У мене там залишилося багато друзів, і мені було нелегко з ними розлучатися. 
- Ти знайдеш таких самих і тут, - відповів старий. 

За всією цією сценою спостерігав городянин, порався поруч зі своїм возом. Він підійшов до старого і запитав: - Чому ти одному сказав, що тут живуть негідники, а іншому - що тут живуть хороші люди? 
- Скрізь є і хороші люди, і погані, - відповів йому старий. 
- Просто кожен знаходить тільки те, що вміє шукати.

Немає коментарів:

Дописати коментар