Проєкт "Завжди поруч" для педагогів

Батьківськам

Педагогам

цікавинки психології

Сторінки

Про обдарованість

Труднощі в житті обдарованої дитини
·      Її часто не розуміють, не розділяють її інтереси.
·      Труднощі з дисципліною: вона не любить підкорятися, у неї завжди є своя думка.
·      Прагнення до самостійності та впевненість в собі дорослі сприймають як свавілля.
·      Оригінальність її мислення, нестандартний підхід до багатьох речей стикається зі стіною штампів та стереотипів.
·      Вона засвоює стандартну програму навчання швидше інших учнів, а потім втрачає інтерес до школи.
·       Може бути невстигаючим учнем, тому що методи і прийоми навчання, які застосовує звичайний вчитель, виявляються малоефективними.
·      Така дитина часто має проблеми у спілкуванні та у стосунках з іншими людьми, тому що не вміє або не хоче підлаштовуватися  під когось, а оточуючі не готові сприймати її таким, яка вона є.
Як створити сприятливі умови для розвитку обдарованості дитини
  • ·          Любіть дитину, приймайте і поважайте її особистість.
  • ·          Забезпечте їй почуття психологічної безпеки.
  • ·          Визначаючи межі дозволеної поведінки, зберігайте при цьому творчий підхід до виховання.
  • ·          Вимоги, які висуваєте, мотивуйте й обговорюйте.
  • ·          Співпрацюйте з дитиною, обходьтесь без прямого тиску.
  • ·          Побільше розмовляйте з нею на теми, що її цікавлять.
  • ·          Будьте уважні до її думки: пам’ятайте, що іноді «вустами немовляти глаголить істина».
  • ·          Підтримуйте й розвивайте інтереси дитини.
  • ·          Формуйте її активну життєву позицію: заохочуйте ініціативність, самостійність.
  • ·          Розвивайте відповідальність.
  • ·          Заохочуйте творчий підхід у дитини, давайте простір для творчості.
  • ·          Учіть ефективно спілкуватися і будувати стосунки з людьми.
  • ·          Додатково займайтеся з дитиною тими видами діяльності, до яких у неї виявлені схильності (вдома, у школі, на гуртках тощо).
  • ·          Обговорюйте з нею, як визначати мету, планувати діяльність, аналізувати її результати.
  • ·          Давайте вихід необмеженій фізичній енергії дитини.
  • ·          Будьте готовими не тільки вчити, але й учитися в неї.

Немає коментарів:

Дописати коментар